Získejte bezplatné doručení při nákupu nad 2,000 Kč!
Žádné produkty v košíku.

Jak nakupovat

1. Seznam produktů zobrazíte kliknutím na vybranou kategorii pod logem stránky. Všechny produkty lze následně třídit pomocí filtru, který se zobrazí uprostřed stránky. V levé části pod seznamem produktů najdete tlačítka, pomocí kterých si můžete produkty seřadit podle ceny nebo názvu. V pravé části se nachází stránkovač, který slouží k procházení jednotlivých stran v seznamu.
Kliknutím na název nebo fotografii vybraného produktu se zobrazí jedno detail, kde si můžete prohlédnout všechny podrobnosti. Před vložením produktu do košíku si musíte (pokud je k dispozici) vybrat vámi požadovanou velikost a barvu produktu. Produkt následně vložíte do nákupního košíku tak, že v pravé části kliknete na zelenou ikonku hned vedle nápisu „košík“. V případě, že si chcete objednat více kusů z vybraného zboží, vepíšete do šedého políčka za nápisem „košík:“ požadovaný počet.

2. Přihlášení / Registrace uživatele je nutná k tomu, abyste si mohli zpětně prohlížet vaše objednávky příp. nemuseli znovu zadávat vaše údaje potřebné pro nákup. V pravé části stránky se nachází přihlášení, pomocí kterého se můžete přihlásit (pokud jste již registrován). Pokud ještě nejste registrován, tak ve stejném okně máte tlačítko „registrace“ – po kliknutí se Vám zobrazí formulář, který je nutné vyplnit a pomocí e-mailové adresy registraci ověřit. Pokud se Vám stane, že zapomenete své heslo, můžete si nechat vygenerovat nové pomocí tlačítka „zapomenuté heslo“ v části přihlášení.

3. Nákupní košík zobrazíte kliknutím na košík v horní části stránky hned vedle loga. V nákupním košíku vidíte všechny produkty, které jste si vložili do nákupního košíku. V objednávce pokračujte kliknutím na zelené tlačítko „Pokračovat v objednávce“. Pokud nejste přihlášeni, zobrazí se vám registrační formulář. Pokud již máte vytvořen účet, doporučujeme se vám přihlásit, kvůli přehlednosti vašich objednávek. V dalším kroku objednávky je nutné vybrat způsob platby, způsob dopravy, místo dodání a v případě potřeby vložit poznámku. Objednávku odešlete dalším kliknutím na zelené tlačítko „Pokračovat v objednávce“. O všech změnách stavu objednávky budete automaticky informováni na vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.

4. Objednávky a jejich stav si můžete kontrolovat také přímo na stránce. Po přihlášení v okně přihlášení klikněte na tlačítko objednávky. Následně se vám zobrazí seznam objednávek, ve kterém si můžete zobrazit detail vybrané objednávky.

5. Reklamace lze vytvářet také přímo na stránce z již odeslaných objednávek. Po přihlášení v okně přihlášení klepněte na tlačítko reklamace. Novou reklamaci přidáte podle pokynů na stránce. O všech změnách stavu reklamace budete automaticky informováni na vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.